Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

donderdag 17 augustus 2017

Nog wat kaartjes

Nog wat kaartjes gemaakt. 2 pockets en 2 gewone kaartjes
 
Een pocketkaartje  , voor het ideetje heb ik een tijd geleden de basis afgesnoept van Sylvia Sharp, bedankt Sylvia
















 De vlinder is een pons die ik 2x heb geponst , een mooi stansje met vlindertjes.
Het papier
 is uit een Amy Design blokje ( Animals? )en daaruit dan ook nog het hondje en katje gesneden.
Een verjaardagskaartje met een geborduurd randje. Ik vind het papier zo mooi. Wat lintjes en knoopjes- vlindertjes en pareltjes om het af te maken.

Een mannenkaartje, de grootste pocket is de bovenkant open om er een tag of eurootjes in te steken.

Een bloemen-vlinder kaartje , vind het papier nogal " druk " maar anders vind ik hem wel lief..
Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende
 Emma                                                    

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

Emma mooie kaartjes.

gr karin