Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

maandag 28 augustus 2017

Elfjes

Hoi allemaal, bedankt voor de fijne reactie's op mijn vorige post.Is altijd leuk om te lezen. Het geeft wat inspiratie om door te gaan ook, toch.  En zodoende heb ik er nog enkele om te laten zien, hier op mijn blogje. Hopelijk bevalt het . Hebben jullie er ook op gelet dat ik een nieuwe back ground en header er op gezet heb? Die komt ook van Vintage Made for You  waarvoor dank. Zo en hier volgen ze dan.  
Voor de verjaardag van een vriendin haar man eind deze maand. Nee zij hebben geen blog of facebook, haha.

Deze heb ik echt van genoten om te maken, was super leuk. De bloemetjes komen nog van de Wibra. Het hoeft allemaal geen te dure spulletjes te zijn om plezier te hebben he.

En hier dan nog 1tje uit dezelfde serie plaatjes een reddend elfje in gevecht tegen een bij en dat allemaal om het meisje te redden he. de knoopjes zijn nog van de action en de make a wish is van de Wibra, de rest komt uit mijn eigenste voorraad kasten . Jaaaaa eerst een beetje die op gebruiken want anders kan ik zo blijven verzamelen met die leuke spulletjes zonder ze echt te gebruiken- maar kijken heeft ook wel zijn voldoening. Het ergste er van is dat ik echt plaats te kort kom - het hobby kamertje wordt echt veel te klein. Duuuuuuus   wat opruimen is de boodschap en ruimte vrij maken??????























 Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende
 Emma                                              

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een stoere kaart en hele leuke kaarten Emma
Gr Karin

martine zei

Wat heb je drie hele mooie kaartjes gemaakt Emma toppie gedaan !!
fijne dag liefs martine

Doris knippenenplakken zei

Het zijn drie mooie kaarten Emma !
De middelste is voor mij een toppertje :)
Fijn Weekend Groetjes Doris