Free background from VintageMadeForYou

Welkom

Wat fijn dat je een bezoekje brengt op mijn blogje. Leuk dat je volger wordt.Heel lief dat je een reactie schrijft. Groetjes en tot een volgend keertje, EmmaMyspace Scrolling Text Creator

zondag 16 oktober 2016

Pasteltintjes

Hallo allemaal. Vooreerst bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaartje.
Heb nu toch nog de tijd gevonden om het volgende projectje te kunnen posten.
Het was de opdracht voor de kaartenketting op MY Creations FB pagina voor de maand september, gebruik pasteltinten. En dit was mijn bijdrage dan.

Het bogen gedeelte is een oplegkaartje uit mijn verzameling ,uit een blokje ooit es aangekocht in de boekenvoordeel. Het papier komt ook uit mijn eigenste verzamelbox maar ik weet nu niet meer direct welk blokje het was , Te lang geleden he, Het plaatje ook uit mijn verzameling en een blokje die ik ooit es bij een goody bag in Kruidvat had gekregen toen ik een hobbytrolly had aangekocht.
En hier dan de binnenkant het rechtergedeelte bekleed met het dessignpapiertje, ik had de indruk dat er verder niks meer nodig was om het kaartje tot een goed eind te brengen.





Benieuwd wat jullie er van vinden.
 Lieve groetjes en tot een volgende,

Emma